Posle 2 dana je hteo seks, nisam mu dala! Divna ispričala kako su se ona i Marko smuvali - do NAJSITNIJIH detalja! (VIDEO)

- Ovo je Žikina dinastija! - umirali su od smeha zadrugari dok je Divna pričala njenu i Markovu ljubavnu priču

Dok je Divna pričala svoju ljubavnu priču sa Markom, i to od samog početka, svi su pažljivo slušali i sjajno se zabavljali budući da su saznali sve do najsitnijih detalja.
- Otišla sam na stanicu, videla sam Zoricu (Zorica je radila u WC-u na stanici) i rekla mi je da ima momka za mene, da on nema sreće, ja nemam sreće, i da me upozna s njim... I ništa, upoznali smo se, pitam ga je l' ima familiju, kaže on imam majku, oca, živim sam... I upoznali smo se, ja mu kažem hoćeš da ti dam broj telefona, on se nećkao... - pričala je Divna, a svi su se udubili u priču.
Prvo sam ja njemu dala broj telefona, a onda on meni. Otišli smo na piće, prvo smo bili u parku...
Printskrin: TV Pink
Drugog dana su bili kod kuće, ispričala je, posedeli su, kako kaže, a onda ju je Marko odveo u sobu.
-  On mene zove u sobu, da mi pokaže sobu. I on mi kaže da dođem kod njega da legnemo na krevet i pita me da li hoćemo sad ili... Ja kažem da ne radim ništa pre braka! Nema...pa dva dana smo se videli, a on odmah u krevet! - rekla je Divna i zasmejala sve u sobi.
Printskrin: TV Pink
- Ovo je Žikina dinastija! - čuli su se komentari dok su svi umirali od smeha.
Poslušajte i vi sve do detalja:

No comments