Ni za šta na svetu te ne bih ostavio... Dok je Luna neutešno plakala, Sloba je izgovorio sve ono što mu je na srcu! (VIDEO)

Luna Đogani nije mogla da se smiri, a kraj nje je sve vreme bio Slobodan Radanović

Da je veza Lune Đogani i Slobe Radanovića u "Zadruzi" sve stabilnija, svedoči i najnoviji snimak na kojem neutešnu blogerku pevač teši najslađim rečima u nameri da joj odagna sve probleme i brige.
Luna i Sloba sedeli su za stolom, a dok je ona plakala Sloba se poneo kao da joj je dugogodišnji dečko. Uprkos tome što mnogi sumnjaju da će njihova veza opstati, njih dvoje baš i ne odaju takvu sliku...
Posle kiše dođe sunce - tešio je Sloba Lunu.
- Ja prva kažem to uvek, ali znaš kad ne mogu... - govorila je ona.
Printskrin: TV Pink
Tu smo, imamo jedno drugo. Ja te ni za šta na svetu ne bih ostavio, prodao, na sve sam spreman za tebe... Ti si moj svet, moj život, sve moje, moja kraljica - šaputao je Sloba dok ju je grlio.
- Šta god da te muči dođi i kaži mi. Biće ti lakše, na silu izbaci i reci, samo izbroj pre nego što išta kažeš.
- Sve me muči. Ne mogu da pričam o tome - ponavljala je Luna.
Printskrin: TV Pink
- Zbog ovakvih stvari ti i ja možemo mnogo da ispaštamo, a ja znam da ti to ne želiš - rekao je pevač.
Ne želim, ali ne mogu. Besna sam...
Pogledajte snimak:

No comments