Žene će je se plašiti, muškarci će odlepiti: Ana iz Ivanjice je pokazala GOLE grudi i najavila svoj večerašnji ulazak u "Zadrugu" (FOTO)

U rijaliti večeras ulazi seks-bomba koja će mnogima pomrsiti račune

Kao što je Telegraf već, najavio u "Zadrugu" večeras ulazi seksepilna Ana Korać iz Ivanjice, koja je spremna da napravi haos u rijalitiju.
Ana, koja je jedna od najboljih drugarica Soraje Vučelić, poznaje Minu i zna sve njene tajne, i vrlo je verovatno da će doći do sukoba između njih dve. Međutim, neće biti svejedno ni ostalim devojkama, jer one će u liku Koraćeve dobiti veliku konkurenciju.
Muškarci se sigurno neće buniti...
U Zadruzi će mnogima pomrsiti račune/Foto: Instagram/ana_korac
- Drugari, od večeras me možete pratiti u rijalitiju "Zadruga". Nedostajaćete mi, ljubim vas i volim. Mada će mi najviše nedostajati moja porodica i moja Sarica - napisala je Ana na Instagramu.
Seksi selfi/Foto: Instagram/ana_korac
A od pratilaca se oprostila golišavom slikom iz lifta:

No comments