Nikada neću oprostiti Slobi! Kija stavila tačku na njihov brak, pa Radanoviću poslala poruku od koje bride uši!

- Ovo što sam doživela se ne može oprostiti - poručila je Kija Kockar

Kristina Kija Kockar se u seksi izdanju pojavila na promociji energetskog pića "Koks" u beogradskom klubu "Bank", i tom prilikom je svom suprugu Slobi Radanoviću poručila da mu nikada neće oprostiti što ju je prevario sa Lunom Đogani. 
Izgleda da je Kija i definitivno odlučila da stavi tačku na braka sa Slobom, a to i njena izjava dokazuje.
- Nikada neću oprostiti Slobodanu. Ovo što sam doživela se ne može oprostiti. Čujem da njega pitaju da li će mi se vratiti kada izađe... Izgleda da se ovde žene ne pitaju, ne razumem, valjda se i ja nešto pitam. Dobila sam podršku od svih naših prijatelja, u Zrenjaninu me sreću ljudi na ulici i i pružaju mi podršku i hvala svima na tome - ispričala je Kija predstavnicima medija i dodala da je posle svog kratkog boravka u "Zadruzi" dobijala stravične pretnje.
Foto: Telegraf
- U početku sam dobijala strašne pretnje, posebno nakon što sam ušla u "Zadrugu". Sada više ne, sada mi ljudi daju podršku - poručila je Kristina Kockar.

No comments