Matora tukla i čupala Sanju, pa nasrnula na Zoranu! Obezbeđenje je jedva IZNELO napolje, u izolaciji LUPALA GLAVOM O ZID! (VIDEO)

U naletu besa Matora je htela da pretuče jednu zadrugarku

Sinoć je u Zadruzi došlo do žestoke svađe između Jovane Tomić Matore i Sanje Stanković! Sve je počelo kada je Sanja primetila da je Matora prilično popila na žurki, pa je Stankovićeva besna otišla da spava.
Međutim, Matora joj nije dala da zaspi i u krevetu je počeo skandal koji je trajao celu noć!
Matora je pokušala da se uvuče kod Sanje u krevt, usled čega je pala na pod pošto joj Sanja nije dala da joj se približi.
Začepi! Skloni se od mene! Neću da pravim budalu od sebe. Nabošću te u glavu! Obećala si mi da nećeš piti, drugo ne možeš tako da se ponašaš. Ne možeš da mi stiskaš vrat i ruku! Završila sam sa tobom! Nisam ti ja kao one tamo k*rvetine! - ljuta je bila Sanja.
Nemoj ti da se k*rčiš! Takav si ološ ispala večeras. Ti si debiluša. Ti grešiš prema meni. Neću te pustiti - odgovorila je Matora.
Pogledajte početak svađe Sanje i Matore:
Njih dve su se zatim prebacile u dvorište gde su nastavile svađu. Pošto Sanja više nije znala kako da prekine komunikaciju sa Matorom i da se skloni od svega otišla je na farmu gde je počela da plače. Ubrzo joj se pridružila Luna koja je sve vreme tešila. Međutim, nije to zadugo trajalo, jer je opet pristigla Matora.
Luna je zatim otišla do spavaće sobe i tu prepričala celu situaciju zadrugarima.
-  Znaš kakva scena, ja dolazim do kuće, vidim Jovanu i Sanju koje se obaraju. Obezbeđenje ih razdvaja, ova jedna leži na podu, ova druga plače. Ja ću se ubiti sa njima - rekla je Luna ukućanima u spavaćoj sobi.
Oko sanje su se okupile ostale zadrugarke, među kojima je bila i Zorana Stefanov, pa je jednim komentarom toliko iznervirala Matoru da je htela i fizički da nasrne na Zoranu, ali obezbeđenje je brzo reagovalo pa su je sprečili na vreme.
Hoćeš ja da nalupam sad tvoju drugaricu? Što si ti ljuta na mene? Tebi kao treba Zorana? - rekla je Matora Sanji, a onda se obratila Zorani.
Mrš u pi*ku materinu, pi*ko mala! Je*aću ti mater u pi*ku, baš zbog toga što si jedna pi*ka! Ti si njena drugarica? Ti nju više voliš od mene? Ti si mangup? Ti si ku*ac jedan! - besna je bila Jovana.
Pogledajte kako je Matora fizički nasrnula na Zoranu, posle čega je obezbeđenje iznelo.
Posle svega Jovana je završila u sobi za rehabilitaciju, a Miki je pokušao da je umiri, međutim ona je toliko bila van sebe zbog činjenice da Sanja želi da prekine veze sa njom, pa je lupala glavom od zid, a zatim je i razvalila donji deo vrata od sobe za rehabilitaciju.
Miki smiruje Matoru u sobi za rehabilitaciju.

No comments